Faq

  • Wanneer kan er besteld worden?
    U kan alle dagen bestellen voor 15.00u.  Let op: mits we op zondag, maandag en feestdagen niet leveren, minstens 2 dagen voor de betreffende feestdag bestellen voor 15.00u.
    Gelieve zoveel mogelijk informatie te geven. Gsm-nummer van zowel besteller als bestemmeling, e-mailadres, leveringsadres en waar de bloemen juist geleverd mogen worden (carport, garage, buren, etc.).
  • Hoe laat worden de bloemen geleverd?
    Vanaf het moment dat u bestelt, doen we er alles aan om uw bestelling zo spoedig mogelijk te versturen.  
    Er wordt geleverd van dinsdag t.e.m. zaterdag met uitzondering van feestdagen.  De leveringen gebeuren tussen 8.00u en 16.00u.
  • Wat gebeurt er als de bestemmeling niet thuis is?
    • Indien de toestand het toelaat worden de bloemen bij de bestemmeling achtergelaten.
    • Ze worden bij de buren afgegeven.  De bestemmeling krijgt een briefje in de bus met het adres waar de bloemen zijn afgegeven.
    • Lukt het bij de buren ook niet, proberen we u te contacteren en worden ze terug meegenomen en geleverd in een afhaalpunt.
  • Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
    Ja.  Zodra uw bestelling rond is, krijgt u een automatische e-mailbevestiging.  Hierin kunt u uw bestelling nalezen.
  • Ik wil meerdere boeketten op 1 adres laten leveren, betaal ik dan extra bezorgkosten?
    U kan tot 2 boeketten op 1 adres laten leveren zonder extra bezorgkosten.
  • Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Omdat het een bederfbaar product betreft, kunnen deze niet geretourneerd worden.
  • Betaal ik extra kosten als ik met Payconiq betaal?
    Neen, dit is geheel zonder kosten.