Faq

  • Wanneer kan er besteld worden?
    U kan alle dagen bestellen voor 16.00u.  
    Gelieve zoveel mogelijk informatie te geven. Gsm-nummer van zowel besteller als bestemmeling, e-mailadres, leveringsadres en waar de bloemen juist geleverd mogen worden (carport, garage, buren, etc.).
  • Hoe laat worden de bloemen geleverd?
    Vanaf het moment dat u bestelt, doen we er alles aan om uw bestelling zo spoedig mogelijk te versturen.  
    De leveringen gebeuren tussen 8.00u en 18.00u.
  • Wat gebeurt er als de bestemmeling niet thuis is?
    • Indien de toestand het toelaat worden de bloemen bij de bestemmeling achtergelaten.
    • Ze worden bij de buren afgegeven.  De bestemmeling krijgt een briefje in de bus met het adres waar de bloemen zijn afgegeven.
    • Lukt het bij de buren ook niet, proberen we u te contacteren en worden ze terug meegenomen en geleverd in een afhaalpunt.
  • Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
    Ja.  Zodra uw bestelling rond is, krijgt u een automatische e-mailbevestiging.  Hierin kunt u uw bestelling nalezen.
  • Ik wil meerdere boeketten op 1 adres laten leveren, betaal ik dan extra bezorgkosten?
    U kan tot 2 boeketten op 1 adres laten leveren zonder extra bezorgkosten.
  • Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Omdat het een bederfbaar product betreft, kunnen deze niet geretourneerd worden.
  • Betaal ik extra kosten als ik met Payconiq betaal?
    Neen, dit is geheel zonder kosten.